Zawód – Copywriter

Zawd Img 132.jpg

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu copywritingiem mogli zajmować się wyłącznie pracownicy agencji reklamowych, i uzyskanie posady w jednej z nich nie było łatwe. Współczesny świat pisania na zlecenie wygląda jednak znacznie bardziej zachęcająco! Jeśli interesuje Cię marketing oraz promocja w Internecie, a przy tym masz nieco talentu do pisania, praca online jako copywriter może Cię zainteresować. Ale od czego zacząć swoje poszukiwania w świecie copywritingu?

By zyskać dobrze płatne zlecenia, będziesz potrzebować portfolio oraz własnej strony, za pomocą której zachęcisz klienta do współpracy. Na wstępie nie musisz inwestować w wyjątkowo rozbudowany design strony – wystarczy, żeby była łatwa także wyglądała profesjonalnie. Ale co powinno znaleźć się w Twoim portfolio copywritera, jeśli dopiero zaczynasz? To proste – zamieść tam przykładowe teksty z różnych dziedzin albo link do swojego bloga.


Zobacz również: strony ze zleceniami copywriter


Początki zawsze bywają usłane przeszkodami, i praca w Internecie nie jest wyjątkiem z tej reguły. Nie jest innej drogi – że będziesz musiał zgłosić się do wielu potencjalnych klientów, zanim znajdziesz kogoś, z kim nawiążesz współpracę. Nie pozwalaj jednak, żeby początkowe trudności odebrały Ci wiarę we nasz sukces! Każdy copywriter zaczynał w identyczny sposób, ale udało się tylko tym, którzy się nie poddali.